15 July 2008

Kezutan lagik


gambar sekadar hiasan.

Seawal pagi hari ni ns bersemangat pulak buat keje. Tepat kul 8 pagi dah kesana kesini..bukan makan angin, tapi buat keje. Nak dijadikan cerita ns nak dapatkan cop sorang pengarah kat ofis ns ni. Ns carilah PA dia. Kebetulan PA dia tengah makan kat pantry. So, ns terus g cari cop tu sendiri kat bilik PA dia... tetiba ns terpandang wallpaper kat pc dia (curi2 pandang sebenarnya..hehe). Rasa macam pernah tengok jer gambar ni. Lama juga ns pikir...dan akhirrrrrnya...ns dah ingat, heheh..cis..cis..budak ni satu ofis dengan aku rupanya. Patutlah masa akak sepi kuarkan n3 pasal gathering tu dia punya komen cam nih;

' itu je la..tp klau jd join gathering ni..sure akan ada yg cam tak caya jumpa saya...sbb saya kenai dia realiti & maya...hihihi....tp tak sure dia perasaan kamar hati tu saya atau tidak...hihihi...guess who??? :)
segan gak ni...hihihi...

Hehe..jangan maraaa aa, cik kamar hati patutlah laeen macam jer bila dia komen2 n3 ns, akhirnya..kan dah kantoiii..ekeke.. ermm.. rupanya ramai juga penulis blog kat ofis nih.

* yun pun mesti tak tahu ni..

5 comments:

antalya said...

a'ah la mmg xtau pon. pandai dia sorok2 ek. emm rasanye dh dpt teka sape. nakal ye bdk tu

KAKTINY said...

ooo.. satu opis ngan kamar rupenyer.. kalau camtuh.. kantoiiii... betuah punyer kamar.. kan ns kan.. hihihihi

kamar hati said...

hihihhi...hahhaha...huhuuhuh...kantoiiiiiiiiiiiiiiiii....terkantoi juga rupanya...hihihi...tak sempat nak buat suprise...hihihih...

silap banyak tul letak wallpaper tu...hihihihi....ingatkan takde yg cam...rupanya ada gak yg cam pic tu eek....hihihihi....

neeziee said...

agak-agak la kan,
siapa yang mula-mula tulis blog kat pejabat tu.mesti hensem orangnya.

haha.

GDIZ said...

antalya :
tau kan, hehe

kaktiny:
dia dh kantoiii awal2 pagi

kamar hati :
ingatan kuat nih tau ;p

neeziee:
hehe..hensemm sgt2.