02 July 2008

Alkisahnya : Si Milo lagi


Si milo ni memang dah lebih2 mengadanya. Manje2 gitu ;p Kat mana kami ada, kat situlah juga dia dtg join sekali.


Haritu tengah ns dok rajin2 melipat kain baju, bila ns toleh je tengok2 dia dah lentok kepala dia kat tuala yang baru basuh tu. Geram pulak ns nengoknya.


Bila nak ambik gambar terus je dia buat aksi manja dia. Siap letak tangan sekali peluk tuala tu. hehe.;p

Tapi kucin ns taklah sampai masuk peti sejuk mcm kucin antalya a.k.a yun tu. hehehe

Tapi si milo ni lah peneman kitaorang yang memecah kesunyian dalam rumah tu. Asal nak berak je bising, nak makan pun bising. Semua nak kena orang pegi teman, hampeh tul. Jeles pun kuat kucin ni.;p













Si milo yang manja.

11 comments:

berto xxx said...

Having fun reading of your blog.


berto xxx

Dayu said...

tgk milo ni ingat miki kat umah..mmg sebijik sebijan muka derang ni...

ngada2 pun sama, gedik pun sama..

mnaja betul kucing2 ni tau..bertuah dpt tuan mcm kita kan ns

GDIZ said...

dayu :

hehe ;p
tu la pasal derang pun tau gedik2 dgn kita.

beruntung kucin2 tu dpt tuan baik mcm kita yg suka melayan derang kan dayu ;p

ahmoi said...

akak..apsal ltk nama milo kak.hehehe..tp manja n comei lerrr...

GDIZ said...

ahmoi :

tuan asal dia letak nama milo moi. akak pun smbung nama tu je. nnti kalo panggil nama lain dia buat bodo je pulak, heheh ;p

Ms akak bw balik dia dr ipoh bukan main susah dia nk dok senyap dlm kete. asyik nk sembunyi bwh kusyen jer, heh.skrg terlebih2 manjanya.

sepi said...

milo sayang, meh cini... muahsss kat pp gebu dia manyak kali... hehe

GDIZ said...

sepi :
hehe.syokkan peluk bulu gebu2 ;p

Adry said...

lalala... comelnya... geram tengok!!

GDIZ said...

adry :

memang geram ;p

antalya said...

milo mmg mengada. suker je nk nempel kat tuan dia.
hihihi teringat lg aritu yun pedajal ns.ajar milo kaco ns masak kat dapur :-P

GDIZ said...

antalya :
yun, skrg bukan kat dapor je. Tgh dok siap2 nk dtg keje pun dia menempek kat kaki.;p