16 April 2008

::My Workstation::

Hari ni ns rasa nak post 'n3' tempat ns buat kerja. Tempat ns 'membloging' juga. Boleh dikategorikan kemas jugalah kan. :). Sekejap lagi ns nak ke Putrajaya dan JKR. Ada hal sikit.


Wajib ada cermin. Perempuan kan. Pn. Bos hadiahkan. Maknanya dia suruh sentiasa cermin dirilah agaknya tuh ye. Huhu.



Hiasan-hiasan yang menceriakan suasana.


Bendera mesti ada juga. Patriotik sikit.


Kemas kan. :)


Ber'YM' juga. Sambil-sambil.

5 comments:

sepi said...

manyak key chain... sama cam akak, suker kumpul menda2 camtu...

akak tak leh nak berym, almaklumlah akak nie cumer org biasa jer kat opis... :-)

~ gyena~ said...

ym? tak de keje eh..

Dayu said...

heheheeh...finally u post this entry..

mmg sama la workstn kita, partition je kaler lain...

~heheheeh~

GDIZ said...

>Sepi - A'ahh.key chain.Ole-ole dr ofismate yang pegi oversea.

>gyena - Keje ada. Ym sambil2.Keje jalan seperti biasa. :D

>Dayu - ya..finally..i post this n3.hehe.

fils said...

Saya suka baca blog ni..

tapi saya terfikir juga, dekat ofis memang kerap juga fb,ym, blog etc.

tak ganggu kerja ke? masa kerjakan amanah?

sekadar bertanya..