28 April 2008

Hadiah

Part 2

Jumaat lepas ns dah ke One Utama bersama dua orang ofismate ns. Belikan hadiah untuk hubby ns. So, inilah hadiah yang ns belikan. :). Jam tangan Guess. Yang lain-lain punye jenama boleh tahan menarik juga. Tapi ntah napa ns paling suka yang ini. Biarpun harga mahal sikit. Tapi untuk buah hati ns sorang ni, mahal sikit takpe..hehe. Bukan selalu kan. Setahun sekali jer. Lepas ni hari-hari hubby ns kena pakai jam. Bila tengok jam kena ingat ns. Hehe. Happy belated anniversary my dear..:). Semoga kekal ke akhir hayat.



Pembalut hadiah tu ns pakai kertas A4 office jer..opppss...:)
Takpa yang penting isi dalam tu kan.



Waranty setahun jerk.. lain2 jam dua tahun..


Hubby dengan jam barunya :)

5 comments:

~ gyena~ said...

yg penting hati puas bila dpt brg yg kita inginkan...lagi pun memang guess menjadi jenama fvrite gyena jugak. hehehehe

Dayu said...

best nye..mesti seronok tukar2 hadiah kan..best nye...

~ni yg terasa nak kawin cpt ni~

yun said...

cantik jam tu. wrapper siap ada pics korang lg..kreatif

Shakadal said...

See Please Here

GDIZ said...

>gyena - betul gyena. Yang penting kita puas bila barang yg kita suka,kita daptkanya.

>dayu - hehe.cepat2 dayu..

>Yun - a'ahh kreatifkan :D