11 April 2008

::Cerita ada gambar::

Hari ni waktu rehat lama. Belek-belek 'folder my picture' di desktop pc. Rasa nak post n3 pasal gambar2 ni. Gambar-gambar lama. Tapi kenangannya masih segar. Kali ni ns post cerita bergambarlah ye.


Pic Kawin. Di KL.


Keluarga ns


Pic Kawin. Di Kedah.


Ni masa ns di Singapore. Ada Factory Inspection.


Jalan-jalan shopping.


Ns nak 'interprem' Pn. Bos no. 2 dan kawan ofis.


'Also' nak 'interprem' x Pn. Bos dan rakan-rakan ofis di barisan belakang. Semua dah kawin kan. :D


Ofis lama ns. Dekat Jab. Pembangunan UM. Tembam la budak ni.

Terengganu : Pulau Redang (Laguna)



Cantik sangat tempat ni.


Laguna Redang. Memang best tempat ni. Ns cadangkan sesiapa yang baru kawin pegilah honeymoon sini.daaaa..

Serawak : Kuching



Keluarga mertua ns. Di Perkampungan Serawak.Dalam rumah kaum apa pun ns xberapa ingat. Tapi dalam rumah ni ada banyak tengkorak gantung2. Seram juga.


Depan Rumah Orang Ulu. Dua orang sebelah kanan tu yang bawa kami berjalan di sekitar Kuching. Kawan kepada Bapa Mertua ns.


Ns dengan husband. Cantik tak baju kami..:D. Husband ns malu ler tu..kuci..kuci..heh


Dengan Dina & Danish


Dalam Rumah Panjang. Posing lagi.


3 comments:

Fenrisar said...

See Please Here

Dayu said...

ns, u keje kat mana? grade mana? -isskkk byk nye tanya, tak kira nak gak tanya-

rasanya mesti kita ni sealiran kan...

GDIZ said...

To Fenrisar : Thanks

To Dayu : Jeng..Jeng..Jeng..:D Manyaknya soklan dia ek.Mmg sealiran. Civil Engineering. Tapi kat ofis ni Kerja Qs ns buat.Tak Patut betul kan.