22 April 2008

Bola Tampar



Sabtu lepas ns telah menjadi salah seorang pemain bola tampar pasukan wanita. Mewakili Jabatan. Pasukan wanita jabatan ns berjaya menjadi Naib Johan. Pasukan yang bertanding bagi kategori wanita hanya tiga pasukan. Kira 'terrer' jugalahkan sebab tak dapat nombor last.Hehe. Hadiahnya sehelai tuala mandi yang ada tertera nama Kementerian ns, beg dan juga kad i-talk bernilai rm10. Dah lama ns tak main bola tampar. Kali terakhir semasa ns di UM.


Hadiah-hadiah yang ns dapat. Berbaloi juga dengan tangan yang kemerah-merahan.

Ns tak pandai main sangat. Hanya nak cukupkan 'korum'.

Sekurang-kurangnya boleh pukul bola kan.



Penat ni...


Tengah tunggu bola yang tak kunjung tiba



3 comments:

sepi said...

akak suka bola jaring, akak ni kalau main kengkawan slalu letak kat posisi GS, almaklumlah akak nie tinggi cam zirafah ekekek

yun said...

cantik la t'shirt adidas tu

GDIZ said...

>Sepi - hehe.advantage tu kan..
>Yun - pstt..adidas beli kat sempadan tuh..ekeke