29 June 2009

Rajinya Aku Berblog..hehe


sekadar gambar hiasan

Baru-baru ni ns buat lagi satu blog. Semuanya tentang anak yang baru sorang ni ..( mcm ada hati je nak tambah lagik nnti ...ekeke). Terpengaruh sebenarnya..bila tengok kawan2 lain ada blog yang cerita tentang anak diorang. Bagus juga sebenarnya..bila adieb dah besar nanti suh dia baca balik bagaimana susah senang mak dia besarkan dia..;p. Oleh yang demikian sekarang ns dah ada 2 blog ( gigih sungguh) hehe..satu blog semuanya akan cerita mengenai adieb dan blog satu lagi ni kisah2 diri ns la kot..;p. Layan je lah yer...

All About Kedip Po Pot - Anakku Sayang

2 comments:

nizamsani said...

banyak masa lapang nampak. :P

Mak Su said...

wow! rajinnyer. ada satu ketika tu, maksu ada 4 blogs - ikut tema tersendiri, tapi sekarang tak larat nak update dah :(