16 June 2009

Malam Pertama & Rumah baru

Ni bukan cerita untuk 18sx...juga bukan pasal kawin-kawin..

Malam tadi tido di Saujana Utama Sg. Buloh.. . Dalam hati risau..takut adieb tak boleh tido..takut dia nangis2..ye lah rumah baru..tempat baru..kotlah ada kacau2 ke..

Tapi malam tadi adieb tido lena je....tanpa terjaga pun untuk minum susu tengah malam seperti selalu....sebaliknya aku yang tak boleh tido sampai pagi..hikss..Aku memang susah nak lelap bila bermalam kat tempat baru...apatah lagi kalau rumah baru masuk.

Perjalanan pagi tadi seakan jauh sangat nak sampai ofis..hishh..


(* pukul 4 petang semalam aku dah kuar dari ofis. Hari ni sampai ofis pukul 7.15...ganti balik sbb petang smlm balik awal..;p..baik kan..) hhee..


2 comments:

KAKTINY said...

salam ns.. dh pindah umah baru ker?.. tak jauh ker nk pegi keje tuh?

GDIZ said...

Kaktiny -> salam kak, belum pindah..rumah mertua..dia dh pindah ke sg. buloh. Jauhhhhhhhhhhhhhhh kak..huhu...sy insyaAllah pertengahan tahun depan pindh sg. Buloh