15 June 2009

monday yang bluess

Boring betul hari ni kat ofis...
Sunyi..ramai takde..kebanyaknya g kursus.
dua... kali aku turun g 7eleven (mesti budak jual tu kata aku takde keje kot).
pukul 12 aku dah kat pantry..makan kfc kakak ipar aku bg ms nk kuar g keje pagi tadi.
Pukul 2.30 aku turun lagi,. g tapau bubur McD pulak (hari ni tak boikot,.. ahaks..konon la..)
Banyak betul aku makan hari ni...monday bluess punye pasallah ni...

(Macam nak balik awal la hari ni..hihik..)



nasib la dalam pc ni penuh picture kedib pot-pot (panggilan manja utk adieb..hehe)..tak sudah2 dok belek...rindu anak wehhh..


2 comments:

faeizah said...

tembam dah adieb ek..

GDIZ said...

faeizah -> kuat minum susu tuh..heheh