16 May 2008

Ambik Angin



Petang semalam lepas balik dari 'ofis', ns keluar ambik angin dekat laman rumah. Orang kat kl tak macam kat kg. Kalau kat kg, petang-petang macam ni meriah je. Ishh, tak sabar ns nak balik kampung hujung bulan ni.

Pemandangan rumah ns tinggal sekarang dibatasi oleh batu-batu kapur ni. Rata-rata rumah di kawasan ni dikeliling dengan batu-batu ni. Tengok atas bukit sayup-sayup je rasa. Lagi bertambah-tambah rasa nak balik kg.

Balik dari tempat kerja petang semalam husband ns singgah beli gunting besar ni. Nak 'trim' sikit rumput yang 'sejemput' depat rumah katanya. Rumput ni ns ambik dari kampung. Saja tanam. Tak nak bagi becak (lecah) kalau hujan.


Cak..:D Tengah tekun tu.

Ya. Barulah kemas sikit.

:woooh::inlove:

2 comments:

-z-u-l- said...

yawww..rajinnye husband you.

GDIZ said...

Z-u-l - a'ahh..rajin.miauuu...