03 January 2011

Salam Tahun Baru : 2011

Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan selamat menyambut tahun baru. Selamat berganjak ke umur baru ;). Kalau masih bersekolah sudah tentulah dah pakai serba baru, kasut, baju, beg hatta pen dan pensil pun. Seronok nak memulakan sekolah di tahun baru.

Bila dah tahun baru. Azam pun baru. Sempena tahun baru. Bagi yang meningkat ke usia pertengahan umur macam saya ni, tak ada azam baru. Cuma Carry forward azam-azam tahun lepas saja. Salah satunya nak menjaga/mendidik sebaik yang terdaya mungkin amanah dariNYA iaitu en. mamat sorang kat bawah ni yang semakin membesar dan semakin banyak akal. Habis abah & mama dia kena buli ;). Semoga Allah membimbing hati kami dalam segala hal. Amin ;)


Adieb Farish, 1 tahun 10 bulan.


Makan sambil layan tv


kenyang sudah.



2 comments:

Aidura Sofiee said...

apa azam pembacaan tahun 2011?

GDIZ said...

aidura - sudah tentu nak capai sebanyak jumlah buku mcm aidura..hehehe