21 April 2010

hep..hoorey hoorey..

Alhamdulillah.
Lega rasa bila husband bagitau hujung bulan ni Glomac kata dah boleh bagi kunci.Semalam saja lalu. Meter Elektrik dah pasang. Pintu/tingkap semua dah tertutup rapat.
Memang tak sabar nak masuk sangat. Save duit skit dari dok bayar 2 rumah. So boley la nyanyi lagu hooryhoory Boney M.;)





5 comments:

Mak Su said...

bertambah maju dalam bidang fotografi :)

aidura sofiee said...

congrats. :)

GDIZ said...

>maksu : skit je baru maksu. Masih jauh ketinggalan lagi nih.

>aidura :tq..tq..tq..:)

Sally said...

Gdiz..kalau dulu..kami kat SU pada org yang baru duduk kami buat geng terjah..sonok hu..terjah rumah jiran yang baru nak duduk..kat SU ni semangat kejiranan kuat tau..cubalah masuk kat SU3 punya website..kat situ mcm2 cerita pasal SU..sambil berkenalan dgn org2 lama kat SU...
anyway..SELAMAT BERJIRAN..rajin2 ler jenguk ke Selasih 4 lak..ekkek:p

GDIZ said...

>sally :
mmg dh rancang nnti nk daftar kat website SU3 tu.Pernah masuk website tu. Eh hrtu SU ada buat tournament Bowling kan. Tak join ke?

Nak terjah bole..sambil2 terjah tolong kemas2 la kan..hehe