27 July 2010

Minggu Yang Penat

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
Alhamdulillah..Syukur. Saya gagahkan diri ke pejabat hari ni. (Ikutkan mood bekerja belum ada lagi ni).Penat, balik sahaja dari Bengkel di PD, saya mengemas pula untuk berpindah rumah. Petang sabtu saya masih bernafsu ke Pameran Hiasan Dalaman di Stadium Melawati Shah Alam. Sebab dah setkan di HP saya. Mencari kot-kotlah ada barang yang murah. Sudahnya dapatlah wall paper, penyidai dinding & langsir untuk bilik adieb. Inilah dia antara barang yang memang nak dicari sangat untuk rumah. Mencari yang diskaun sahaja.:)
Seawal pagi isnin saya ber 'SMS' dgn pn. bos untuk maklumkan saya terpaksa 'EL'. Sakit2 badan kata saya (melebih2 macam mengangkat barang berat je) hehe.
Rindu nak mem'blogging', berforum di Goodreads, berFB (;p) & blog walking.


Adieb room in d making.


Rak Buku Mama.


Antara buku-buku mama yang baru keluar dari kotak.

No comments: