07 July 2010

Cinta Hati Saya



بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Inilah dia. Cinta Hati saya.
Yang sudah panjang akal.
Mulut semakin petah berkata-kata.
Semakin bijak & 'noty'.:)
Suka mengacau bila mama dia nak memasak.
Bila mama dia membaca, buku yang mama dia pegang juga yang dia nak.
Dah besar. Dah jadi kawan karib mama.
Sayang adieb :)

6 comments:

Cik DIA said...

alalala...
sweetnyer cinta hati tu kan...
dah beso dah...
bila nak dpt jumpa kedib pot pot tu lg yerk???
hmmm...
kiss tuk adieb...
(",)

GDIZ said...

Cik DIa > cinta hati ni dah jadi kawan, peneman, rakan karib mama dia dah.:)

najibah said...

Comel aje minum milo macam tu. Seronoklah ada DSLR, foto lagi hidup :)

GDIZ said...

nijibah> foto ni pakai camera HP je..hehe :)

Aidura Sofiee said...

cute comey adieb cinta hati hang...

GDIZ said...

aidura > tomeyy mcm mama dia juga nih rasanya..heheh ;p (perasan sat)