30 September 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya pada semua yang mengunjungi blog ni. Terima Kasih pada kawan2 yng mengucapkan Selamat Hari Raya pada ns. Kesempatan ni ns juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua rakan2 ns. Semoga di hari lebaran kali ni kita semua berbahagia bersama keluarga masing2. Berhati2 semasa memandu untuk pergi beraya.

Skrg ni mesti semua tengah sibuk buat persiapan terakhir kat rumah. Ns masih di ofis. Masih bekerja. Jika tahun2 lepas ns pulang awal ke Kampung. Kali ni ns pilih untuk bekerja. Biar kawan2 yang nak pulang beraya ke kampung halaman yang jauh pulak ambil cuti awal. Kebanyakkanya akan kembali bekerja pada 6 & 7 hb. Yelah..cuti awal kena la masuk keje awal kan. Hehe..untung juga tak cuti sebelum raya ni kan. Ns akan masuk bekerja semula pada 13hb, InsyaAllah...Lama sikit cuti sebab sebelum raya tak cuti kan..:). Tahun ni giliran ns beraya di rumah mertua dekat KL ni. Tahun pertama beraya di KL. Raya kedua nanti baru akan bertolak ke Kedah pula.

Ns berharap semoga diberi kesihatan yang baik pada raya kali ni. Tahun lepas ns diserang denggi. Beraya di Hospital. Pregnancy ns pun dah masuk trimester ke-2. Alhamdulillah sudah lepas trimester pertama. Dah hilang semua mabuk2..loya2 and pening2 mcm baru turun rollercoster tempohari. Alhamdulillah.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI PADA SEMUA. MAAF ZAHIR DAN BATIN ANDAI TERKASAR BAHASA.


5 comments:

Mak Su said...

NS, selamat hari raya, maaf dihulur andai ada terkasar bahasa, nanti bila nak belanja maksu makan kuih raya ek? hik hik

Adry said...

Salam Raya... maaf zahir dan batin ekk


Adry @ http://www.adrysabry.com

faeizah said...

salam lily. saya nie kawan zul dulu masa sekolah. jalan2 terjumpa blog awak. tahniah ya pregnant...harap2 semuanya ok...

selamat hari raya..

KAKTINY said...

NS... rindu ler kat Ns...

Jemput Datang Beraya Rumah kaktiny pada 18.10.08 yer.. (WAJIB DATANG TAU... NO EXCUSE.. hihihi.. buleh tak main ugut camtuh?..)

GDIZ said...

maksu :
sy belanje ms open house umah kaktinylah. belanje mkn kuih raya ek ;p

adry :
selamat hari raya adry :p. mai la jln2 semenanjung nih.

faezah :
salam..thanks :) ms kami kawin hrtu kita jumpa kan..

kaktiny :
boleh2..mmg nk pg. nk pg dgn kak D lah. nk ajak dia. ;p