18 August 2008

Merdeka....Merdeka....Merdeka... ;p

Balik dari ofis minggu lepas tengok kat depan rumah dah ada bendera. Semangat..semangat..;p hehe. Walaupun ns tak lahir lagi zaman tu, cukup la sekadar paham sikit2 pasal Kemerdekaan negara kita nih. Itu pun sebab ada subjek Sejarah masa belajar kat sekolah dulu. Pastu bila dah koje ni ada kursus BTN pulak. Nak cakap hal politik nanti gaduh2 pulak. Heheh. Cukuplah demokrasi yang ada sekarang. Pastu kita pilih mana2 yang kita suka. Kita masih aman damai kat negara sendiri. Apa-apa pun ns ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 51 pada semua. Cara ns sambut hari Merdeka ialah dengan BALIK KAMPUNG..jumpa mak/ayah serta sanak saudara dikira sambut merdeka juga kan..:)

3 comments:

KAKTINY said...

merdeka tuh.. bila bersama suami, anak2, mak, ayah dan adik beradik... MERDEKA yang paling MERDEKA.. hihihi..

Mak Su said...

x pergi tgk perarakan ker?

Tokyo BLUE said...

salam merdeka! dan salam ramadhan! yey