14 March 2008

:: Langkawi Part 1::

My 1st Anniversary di Langkawi. Sepanjang hidup aku ini baru kali ke-3 aku ke sana. Walaupun aku di lahirkan di Kedah. Aku lebih suka pantai2 di negeri Pantai Timur terutamanya Terengganu. Tapi percutian aku ke Langkawi kali ini amat bermakna bagi aku.

Hari Pertama : Rebak Marina Resort & Cable Car Gunung Mat Cincang.


Baru sampai terus posing..:D

Dah lama tak naik feri, pening rasanya. Control2 ambik gambar.Lega dah sampai Jeti

Cable Car

Tak mau naik ke bang..:D


Atas jambatan gantung. Sorang saja....yang sorang lagi alasan nk ambik gambaq...seram ketaq lutut, gayat..:D

Rebak Marina Resort. Best kalau dpt sebiji..tido dlm nih je ronda2

Jambatan Gantung. Bergoyang2 sebenarnye jambatan ni. Angin kuat.... (psstttt..buat2 berani je nih..)


Cantik kan..uhuhu..tinggi..

Larat ke cable car ni nak naik,caiiyokk..caiyokkk... seram sungguh.. Tinggi sgt..




to be con't....

1 comment:

yun said...

ish mcm seram je naik jambatan gantung tu. berani ye