09 May 2012

Zikir Terapi Diri - Hafiz Hamidun.


Album : ZIKIR Terapi Diri - (Hafiz Hamidun)

1. Astaghfirullah (3:32)
2. La Ilaha Illallah (3:31)
3. Subhanallah (3:29)
4. Taubatan Nasuha (3:18)
5. Hasbi Rabbi (2:57)
6. La Hawla Wa La ( 4:35)
7. Alhamdulillah (3:26)
8. Ya Zaljala (3:52)
9. Ya Latif (3:52)
10. Allah (3:35)
11. Lawkana Bainana (Bonus) (3:11)

Selama ini saya hanya terdengar di dalam corong-corong radio dan saya tertanya-tanya siapa empunya suara yang lunak mengalunkan zikir. Kebetulan semalam saya ke Medan Mara dan membelek beberapa majalah di satu kedai menjual VCD, CD dan buku-buku agama, kebetulan juga tuan empunya kedai sedang memainkan zikir yang saya cari. Saya tanyakan kepada makcik kedai tu CD apa yang dia sedang pasang. Rupanya CD Hafiz Hamidun. Apalagi, saya pun terus dapatkan satu. Memang berbaloi sangat. MasyaAllah..semua zikir yang dialunkan amat  menyentuh hati dan boleh membuatkan air mata mengalir

No comments: