22 February 2011

Team Building

Selama tiga hari dua malam saya dan rakan-rakan @ kami satu jabatan termasuklah pengurusan tertinggi membawa diri ke Kursus Pengukuhan Pasukan di Excel Training & Country Resorts Sdn. Bhd, Ulu Beranang, Lenggeng, Negeri Sembilan.

Pertama kali saya sampai ke tempat ni terus tengok hp, risau juga memikirkan kalau-kalau hp tak ada 'coverage' sebab tinggalkan anak yang demamnya sekejap ok, sekejap tak. Alhamdulillah..adalah juga 'coverage'nya walaupun sekejap satu, dua bar dan kadang-kadang tak ada langsung ;). Tempat ni dikelilingi oleh bukit-bukit ( mungkin bukit Broga termasuk sekali). Air paipnya usah cakaplah, sejuk sangat-sangat.


Sambung cerita. Kalau tengok bunting dah tahu sapa pemilik tempat ni kan. Tak lain tak bukan Y. Bhg. Dato' Dr. Hj. Fadzilah Kamsah. Pada tarikh kami ke sana Dato tidak dapat bersama kerana dia ke Indonesia. Apa pun terima kasih kepada En. Ebit Irawan bin Ibrahim Lew dan Pn. Rohani bt Saad serta penceramah lain yang merupakan anak didik Dato kerana memberi pengisian ilmu yang cukup baik kepada kami untuk diamalkan tak kira di pejabat dan di rumah. Memang best sangat-sangat. Sampaikan apabila balik dari kursus, saya terus demam ;p.


Sekitar kawsan Excel Training & Country Resorts Sdn. Bhd, Ulu Beranang, Lenggeng, Negeri Sembilan.


Pembentukan kumpulan


Hari kedua. Acara menaikkan bendera jabatan mengikut kretiviti menggunakan batang paip yang disambung.

No comments: