10 August 2009

Minat Baru

Lately ni saya agak sibuk di ofis. Di rumah pula sibuk melayan karenah si adieb yang makin lincah. Boleh kurus saya macam ni :). Server dekat ofis pun tak menentu sekarang. Kadang sampai Pc sendiri pun xboleh nak di 'on' kan. Parah betul. Ramai yang dah macam cacing kepanasan bila internet tak ada. Saya sempat menjenguk dan melawat blog kawan-kawan hanya melalui OMNIA saya ni saja. Itupun kadang-kadang. Nak tengok apa cerita terbaru diorang. Bila dah lama x buat entry, timbul minat baru dalam diri saya bila banyak kali berkunjung ke Fotopages kawan-kawan sekolah dulu. Banyak masa saya edit gambar2 koleksi saya dalam Hp saya ni. Gambar pun bukan ambil dari mana2 camera DSLR pun, cuma melalui camera OMNIA sy yang hanya 5 MP saja. Ermm..think to buy one DSLR sebelum raya ni. Bole ke abg?Hehe..



hasil 1 , kasut adieb dan abah dia jadi bahan buat saya ;p


hasil 2



hasil 3



hasil 4, sawah padi kampung saya



hasil 5, kasut adieb yang tak muat, hanya jadi hiasan dalam kereta abah dia



hasil 6, hero-hero saya ;p





3 comments:

Mak Su said...

keciknya kaki si anak itewww... kelak tiba2 kita sedar, besarnya depa ni, lebih tinggi dari si ibu plaks

zaidin said...

terra juga awak snap foto. wow ada yg terangkat. leh la aku muat turun kat kertas lukisan dgn cat air. tq, tak yah lah aku pi kedah nak snap foto.

AHMOI said...

wah..sudah pandai edit gambar yer..ermmm..ok lah..masih boleh direpair lagi pic tu..hehee