05 November 2008

I is Tired ...wurk too hard ...;p

hehe..

Sepanjang bulan ni banyak pulak jemputan makan nasi minyak yang ns terima. Semuanya kawan2. Sekolah & Ofis. Tak pegi tak patut pulak. Dalam erti kata lain kena pergilah ye :). InsyaAllah ns cuba penuhi semua jemputan tuh sebabnye masa ns kawin dulu diaorang ni semua datang. Tak kira jauh atau dekat. Erm.. Semua dah nak naik pelamin. Welcome to the club :) Tahun depan ramailah dapat anak buah ye.

Kat opis pulak 2-3 menjak ni cibuk sikit. Banyak Tender yang nak dikeluarkan. Jual tender la..close tender..Payment pun sampai menderu2. Dapat pulak kontraktor yang jenis asyik tepon dok tanya duit dia..huhhh...Saboo je lah... Dah la badan nih semakin membesor ;p. Malas tul nak bergerak sana sini. Napalah ns boleh tercampak masuk bahagian banyak keje nih:sigh:.. Dokumen tebal2 pulak tuh. Tak sabar nak tunggu tahun depan nak bercuti panjang 2 bulan..kalau tak cukup tambah lagi satu bulan hehe..syok jadi org pompuan nih.;p

Oklah ns berehat kejap, jalan2 blog kawan2 sambil2 layan lite fm ;)


6 comments:

Shasisa said...

Lily.. sama la.. tak sabaq nk cuti 2 bln.. nikmatnyaa....!!

faeizah said...

dah nak akhir nie mmg keje berlambak..

Mak Su said...

wah..... mmg penat sungguh.. :p

KAK LONG said...

kalu x de keje boring pulakkan?

ahmoi said...

sian akak...huhuuu...

GDIZ said...

shasisa > hehehh cepat2 beranak ;p

faeizah > betul..betull..betulll..

maksu > heheh,milo yg penat ;p

kak Long > a'ahh xde langsung. lagi la boring, hehe

ahmoi > sian kan..;p