20 October 2008

Milo ooo Milo

Malam Jumaat lepas si milo telah memeranjatkan ns. Mulanya dialah jadi peneman ns dok tengah jahit manik kat baju. Asyik la dia dok memandang ns yg tengah menjahit tuh. Jam dah dekat nak pukul 12 malam. Tengah kusyuk ns menjahit manik baju, terpandang milo dah macam pengsan je. Bila ns panggil namanya pun dia tak sedar. Bila ns sentuh si milo ni barulah dia terjaga. Rupanye dia tertido..hehe..sampai mcm tu sekali lah teman ns menjahit sampai tertido. Ngantuk sangat la tu agaknya.


Milo dengan aksi tido baru.


Mcm tengah sujud je ;p


Macam merajuk pun ada...


Ngantuk sangatlah ni. Sian..hehe

13 comments:

kamar hati said...

wahhhhh....sampai tertidur2 yer si milo tu sbb temankan tuannyer jahit manik eek....

dah siap ke jahit maniknya???? publish le...nak tgk gak jahit maniknyer....leh la ambik tempahan lepas ni.....

(",)

StingRay said...

haha...comel sungguh...sumpah aku geram......bg saya kucing tu..bleh? =) =) =)

Mak Su said...

milo ngantuk giler

benjamin said...

kucing kamu sungguh comel

suara said...

su pun ada milo gak... tapi milo yg jadikan su sihat dan kuat (walaupun tak membesar lagi). Hhehe

antalya said...

kesangapan pd tahap dewa yg melampau la tu wakakaka

ahmoi said...

alalalaalala...cian milo nunggu mamanyer menjahit..tido manja gitu.hehehhe

faeizah said...

geram btul tgk milo tu hehhe

Adry said...

comelnyaa... geram tengok .. ingatkan air mila .. rupanya kucing.. hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

sepi said...

manjanye gaya dia.... :-)

GDIZ said...

kamar hati :
ngada tul nak suh publish. meh sini tgk kat ofis ni je..hehe.

stingray:
hoho..mana bulehhh ;p

maksu :
tu la pasal. tp sbb tuannye punye pasal sanggup tunggu, heheh

benjamin:
comel kan ;p

suara:
milo tu tak syok su..heheh

antalya:
heheh, tu pasalll

ahmoi:
heheh

faeizah:
mmg geram sgt2, hehehe

adry:
kucing kesayangan tu

sepi:
mmg manje sgt si milo nih. melebih2, heheh

KAKTINY said...

ns.. nak tempah jahit manik bleh?.. hihihihi

GDIZ said...

kaktiny:

mein..mein..je tauuu...;p