31 March 2011

Mac

Mac sudah berakhir. Mac bagi saya & suami sangat bermakna. Antaranya Hari Ulangtahun perkahwinan kami pada 9 Mac 2007 dan kelahiran Adieb pada 6 Mac 2009. (Alhamdulillah di atas segala kurniaanMU Ya Allah)

Di tempat kerja, Mac tahun ni saya mendapat Pn. Bos baru. InsyaAllah, saya cuba menanamkan sikap untuk bekerja dengan sikap yang terbuka. Menerima beban kerja yang diberikan, walaupun kadangkala diluar kemampuan dan level diri saya. Menerima seadanya keadaan Bahagian kami yang hanya beberapa kerat kudrat sahaja berbanding dengan kerja yang perlu kami buat. Mungkin Pn. Bos lebih pening rasanya.

Di rumah pula, terdapat beberapa buah buku yang masih tertangguh untuk saya habiskan. Semuanya hasil pinjaman saya dari Perpustakaan. Sudah 2 kali saya buat permohonan untuk lanjutkan tempoh peminjaman ;). Buat sementara waktu saya bekukan dana untuk membeli buku. Sehinggalah sampai tarikh Pesta Buku April nanti, insyaAllah..saya kembali membeli buku.

No comments: