23 June 2010

Pesta Buku Negeri Selangor.



Bila dah menjadi sebahagian warga Selangor ni rajin la pulak saya godek2 website negeri. Bermula dari Laman Web Majlis Daerah Kuala Selangor ( tu pun sebab nak tengok prosedur nak renovate rumah) :)berterusan ke Laman Web Perpustakaan negeri. kebetulan pulak petang semalam ada promosi Pesta Buku negeri Selangor ni di Radio IKIM. Untuk maklumat lebih lanjut lagi bolehlah ke sini dan sini :). Jom kita beramai-ramai ke sana :)

4 comments:

kemat said...

pukul 9 pagi Sabtu, di tasik depan PKNS, ada program BACA dengan tema Palestin. Alang-lang ke sana, elok juga datang terus ke aktiviti ini. Menarik

najibah said...

Lily, datang tak hari tu? Ke gi cari buku hari Ahad je? :)

Mak Su said...

kalau byk masa, nak jugak saya jalan ke sana ke sini

GDIZ said...

en. kemat - cadangnya nk pg beli buku shj. Susah pulak kalau bawa si kecik tuh. Dia fanataik tgk air tu..risau kot terkam ke arah tasik..mak sibuk baca..hehe

najibah - FRUST!! sgt2..sbb xjadi pegi beli buku. Sebabnya sibuk dok pindah barang ke rumah baru skit2. :) Tp hati terubat sbb dok pulun susun rak2 buku. Kunun2 library kar rumah :) Harap menjadi :)

maksu - sy pun mcm maksu. rancangan sy nk ke sana xkesampaian.