06 May 2009

Dulu Berdua..Kini Bertiga..

Semalam genap 60 hari tempoh ns cuti bersalin. Hari ni dah kena mula keje balik. Rasa sekejap je 60 hari tu berlalu. Sedar xsedar Adieb pun dah umur 2 bulan, dah 4.5 kg daa. :). Dua bulan jugalah ns tak drive kereta. Pagi tadi, 6.30 dah keluar dari rumah, rasa mcm kekok je bawa kete ..lain macam rasa. Rupanya terlupa pasang lampu kete, heheh..nasiblah 'pak guard' baik hati bagitau.


Bila dah sampai ofis suasana mcm lain je. . Yelah, nama Kementerian pun sudah tukar...ramai pulak orang2 baru. Seperti ns yang seakan-akan rasa seperti hari pertama start keje. .kekok je..;p. Mood keje belum tiba. Padahal keje banyak dok menunggu. Kata pn. bos; 'kena jalan2 tinjau ofis dulu, br boleh buat keje'....ye lah tu.

Oklah ns tinggalkan dengan pic-pic adieb yang semakin 'montel' ni untuk tatapan.

Dulu...
Adieb semasa hari pertama lahir.


Sekarang..
Adieb sudah montel..hehe


Hoyeee..


Hobi sama macam ayah dia..suka tido..heheh


Aksi Tinju..


Ho..ho..



Umur adieb sudah 2 bulan..4.5kg sudaa...



5 comments:

Mak Su said...

bulatnya budak itu :)

dee said...

salam dek... tahniah akhirnya dah jadi IBU..... take care k... muahsss.... hehehe

GDIZ said...

maksu : mmg bulat..sakan..hehe

dee : wahh..salam kak..welcome back ;p

Mak Su said...

teringat masa baby w baru lahir, kenittt jer. skrg... nak dukung pun tak larat dah :)

GDIZ said...

maksu : heheh..adieb pun sama. ms lahir 2.48kg je. skrg dh 4.5kg..jenuh nk dukung ;p