09 February 2008

[ KERJA ]

Dah hampir tiga tahun aku di jabatan aku bekerja sekarang . Tak sampai setahun daripadanya aku memang betul-betul buat kerja dalam bidang aku belajar dulu -> civil Engineering <-. Selebihnya sehinggalah sekarang ni jauh aku menyimpang dari bidang tuh. Entah macam mana aku tersasar jauh ke part-part QS ni. Semuanya gara-gara struktur ofis yang boleh aku didefinisikan yang 'entahapaapa' nih. Struktur lain, laksanakan lain. Kadang tertekan...nk mengadu/..huh..pada sapalah agaknya. Haritu dalam satu perjumpaan sempena struktur baru yang akan dilaksanakan tak lama lagi. "err...Puan. Bos, kalau ikut struktur ni takada jawatan utk saya dalam bahagian/unit ni..'.Aku ajukan soalan pada puan bos. ' Memang dalam struktur tak ada, tapi 'u' tetap bahagian ni bawah i'...kata Puan Bos. 'Oo...Ok Puan Bos..'

Nampaknya sampai bila-bilalah aku tetap dok Bahagian QS nih.




1 comment:

Anonymous said...

dua kemahiran lebih baik dari satu.