24 April 2013

Buah Tangan Dari Gramedia Indonesia.


Ini adalah antara senarai buku-buku yang saya kirim dengan bos yang bercuti ke Bandung, Jakarta & Jogja, Indonesia. Kesemua kiriman saya ialah lima buah termasuk Rantau 1 Muara karya dari A. Fuadi dan Eliana oleh Tere Liye. Namun yang ada di Gramedia Bandung hanya seperti gambar di atas.Yang lain, katanya belum sampai di Gramedia dan sudah tiada stok.

Kalau saya yang ke sana sudah tentu seluruh pelusok kedai buku yang ada di sana saya masuk mencari buku-buku yang ada di wishlist saya. Apakan daya, nama pun kirim. Terima apa yang ada. Syukur sangat. Lagi bertambah syukur apabila buku-buku ni tak perlu dibayar ;) Alhamdulillah. Kira buah tangan la kot selain buah tangan yang lain (bukan kiriman).

Lepas ini jom memburu buku di PBAKL 2013 pulak.

Terima kasih puan bos ;)



No comments: