18 November 2010

Buku Baru ke Rak Saya.


Sebulan dua ni hati tertarik pulak nak membaca karya-karya sastera /novel-novel lama. Bermusim juga membaca ni agaknya. Semusim genre itu, semusim genre ini. Setelah membelek-belek di Kedai Buku Dawama (online), saya membeli juga dua buah buku. Walaupun dalam hati niat nak tengok-tengok saja. Erm..harap-harap cukup lah setakat ini saya membeli untuk bulan ni ;). ~Kena kuat tahan nafsu~


Hati saya terus tertarik dengan nama tempat saya dilahir & dibesarkan - 'Kodiang' ;)


Karya A. Samad Said antara yang jadi pilihan.

4 comments:

aidura sofiee said...

nampak menarik buku tu. :)

GDIZ said...

aidura - kalau baca dr sinopsis mcm menarik. Sy pun belum buka buku tu. Tengah nk habiskan Kelapa Nan Sebatang dulu ;)

Kak Long said...

Bagus ke buku Sg mengalir lesu tu??? Dah lama tak baca novel...tak sempat huhuhu..

GDIZ said...

@kak long- br baca buku tu xsampai separuh lg.tgh nk habiskn kitab mutiara hadith dl.tp cerita dia ok la.