27 August 2010

Kami

Kami (merujuk kpd saya & beberapa rakan di ofis), perempuan memang macam ni agaknya. Walaupun tahu area-area di Jalan TAR hari ni pasti ramai umat manusia, tapi hati tetap meruntun nak ke sana. Sekadar berjalan saja pun tak apa. Alasan teman kawan. Lagi lah kalau time tengah 'bercuti' ..letih pun tak apa. Bolehlah seteguk dua hilang kan dahaga bila di ofis nanti ;).
Kali ni kami pilih teksi & lrt saja. Nak memandu kereta sendiri ke sana memang tak ada nafsulah. Semangat raya dah ada sikit ni :)

2 comments:

Mak Su said...

kat situ best

GDIZ said...

Maksu > tapi kat situ ramai