18 January 2010

Cuti

Seawal tahun 2010 ni aku dah nak mohon cuti.
Seminggu. Nak balik Kodiang.
Cadangnya nak cari mentarang..laksa kuala perlis..& macam-macam lagi...fuh sedap.
Baki cuti tahun lepas ada 5 hari.
Macam tak percaya pun ada. Selalunya tak pernah berbaki pun.
Seronoknyaa nak balik kampung.

5 comments:

Mak Su said...

mentarang tu apa?

faeizah said...

a'ah mentarang tu apa? hehhe.
jgn awal2 tahun habiskan cuti lily..ada 11 bulan lagi nie..

ooo..cuti selalu abis ek. kita nie x abis2 sampai kena burn huhu..boleh carry fwd 1/3 je..

Chi Chi said...

mentarang tu bahasa negara mane tu... bukan malaysia tu.... dah ke laut je.... seramlah.... hehehhee... moto nie mcm kenal lah... mcm moto tuan kp kita zaman dulu kot.... hehehee... tapi gasenye lah moto tu,depa gune dlm filem jgn pandang belakang congkak kot... yg toyol dok rempet tu.... gdiz kalau amik pic memang suke yg menakutkan ok...

Aishah Md Isa said...

Lily.. dah balik kodiang ka? dapat x mentarang?? bestnyaaaaa...... terbayang kemanisannya dalam mulut... 0h... heaven!!

-z-u-l- said...

ni dia mentarang http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ms/thumb/2/2d/YosriSiputMentarang1.jpg/200px-

dulu geli² juga nak makan bila mengenangkan ekornya yg panjang macam ekor cicak tu..hehehe