27 February 2010

25 February 2010

From Kampung With Love

Miss all this moment every time.










23 February 2010

Sekitar Latihan Perahu Panjang

Pullman@Putrajaya ni la tempat kitaorang buat latihan untuk Karnival Perahu Panjang pd 6&7 Mac ni. Aku dengan beberapa member dari ofis ni pun bagi la nama untuk wakil kementerian kitaorang. Dipikir2 balik sukan ni pun julung2 kali boleh aku masuk. Aku pun bagilah nama ....walaupun banyak kali juga aku berkira2 pasal jarak perjalanan dengan tol yang kena aku bayar (berkira rupanya aku nih...

Tempat ni menarik. Sempat la aku shoot 2/3 keping. Tapi gambar orang naik perahunya aku tak minat nak shoot..hehe.


18 February 2010

Perempuan & Bunga

Tak bole disangkal perempuan memang suka bunga.
Semalam, sempena lagi setahun nk menjangkau usia ke 30an.
Aku dapat bunga kat ofis.
Thanks to my hubby. Love u always till the end.

10 February 2010

Ni ler rupa mentarang.

Balik kampung haritu tercapai juga hasrat nak makan mentarang. Pada kawan2 yg dok tanye mentarang ni menatang apa..hehe..ni la rupa dia..agak2 lalu ke nak makan benda adalah ni..hehe.




Teringat pasal my husband masa memula jumpa mentarang ni..segan2 pulak nak makan. Tp memang geli sesekali, sebab ekor dia mcm c*c*k kan..hehe. Tapi sekali cuba mesti nak lagikk..selamat menjamu selera ye..eh menjamu mata..;p